Jen pes.

10.08.2023

Jen pes.

Čas od času mi lidé říkají: "uklidněte se, je to jen pes" nebo "je to spousta peněz jen pro psa. " Nechápou ujetou vzdálenost, investovaný čas, ani náklady, které vznikl "jen pes".

Některé z mých nejpyšnějších momentů nastaly s "jen psem. "

Uběhlo mnoho hodin, když jsem byla jedinou společností "jen pes", ale ani na chvíli jsem se necítil opovrhovaný. Některé z mých nejsmutnějších okamžiků byly díky "jen psovi" a v těch šedých dnech mi jemný dotek "jen psa" dal útěchu a důvod, proč přežít den.

Pokud si také myslíte "je to jen pes", tak pravděpodobně pochopíte fráze jako "jen kamarád", "jen východ slunce" nebo "jen slib. "Jen pes" vnáší do mého života samotnou podstatu přátelství, důvěry a čisté nespoutané radosti. "Jen pes" vyvolává soucit a trpělivost, díky kterým jsem lepší člověk.

Pro "jen psa" budu brzy vstávat, dlouhé procházky a těším se na budoucnost. Takže pro mě a lidi jako já to není "jen pes", ale ztělesnění všech nadějí a snů budoucnosti, vzpomínek na minulost a absolutní radost z okamžiku. "Jen pes" ve mně probouzí dobro a bere mé myšlenky od sebe sama a každodenních starostí.

Doufám, že jednoho dne pochopí, že to není "jen pes", ale ten, který mi dává lidskost a brání mi být "jen člověkem. " Takže až příště uslyšíte frázi "jen pes", usmějte se, protože oni "prostě to nechápou".

"Jen pes," od Richarda A. Zvířata.

"Velká ložnice," (1965) Andrew Wyeth

CHERRYTAS - Chovatelská stanice FCI since 2019 CZ, WKU 2021, Člen WAFDAL, KCHH, M.D.C., KUČR.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky